ny blogg!

hej, johanna här. som ni ser har jag & thelma gjort ny blogg, eller nja, ny & ny.. vi hade denna bloggen innan men avslutade den för ett tag sen, men har startat upp den igen, rensat alla inlägg & fixat en ny design. någon som hade kunnat göra en header till oss? kommentera såfall.  har spenderat hela kvällen med att prata med thelma, hon har vatt iväg en vecka & har saknat henne som fan. imorgon åker jag till åsljunga = bad täckning. men ska försöka hitta nått bra ställe med hyffsad täckning. thelma kommer även upp på måndagen så ni lär får se lite nya bilder! ska stänga datan om ett litet tag & lägga mig. bloggar mer imorgon när jag vaknar. puss/johanna ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0